Fredagsfin

Inviger min nya skjorta från Gina Tricot idag. Jag gillar den:) Fint med de ljusa tryckknapparna tycker jag. Ser ut som jag sover på bilden, men av alla dem jag tog så var detta den enda jag inte så heldum ut på på. Ni vet, knarkarögon och sådär;p Snart bär det av till skolan, ska bli kul att se hur jag ligger till med mitt jobb. Vår SI-ledare sa i måndags att det var viktigt att man hade en klar plan idag. Och det har jag ju haft sedan i tisdags i alla fall.. Så det låter ju bra. Får se...

Klänning: Svart fodral från Gina Tricot. Fungerar även i vardagen, inte bara till fest;)
Skjorta: NY! Ljus jeansskjorta från Gina Tricot. Lovely, fräsch nu i vår och sommar
Tights: Mina eviga favoriter från Vila
Klocka: Eviga följeslagaren från Casio

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trots den ringa ekonomin lyckas du alltid shoppa något nytt. Hur går det ihop?!

2009-05-08 @ 13:40:25
Postat av: Moa S

så sjukt snygg jeansskjorta :)

2009-05-08 @ 14:58:19
URL: http://xoxomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0