Fredag!!

Underbara fredag! Vette katten dock om den är så underbar, ska ju jobba heldag imorgon. Menmen, än så länge är jag nöjd:) Gick upp klockan nio, har fullat och sedan jobbat med uppsatsen. Hittade bra och användbar fakta igår, så nu var det bara att fånga inspirationen och klämma in det på de rätta ställen. Har även börjat skriva på ytterligare en del av arbetet...blir aldrig så bra vid första försöker, men jobbar på och hoppas att det ska ge sig med tiden.

Vid klockan tre idag ska jag iväg till Kockums fritid och döma volleyboll. Har lovat Emma att hjälpa till, men vad jag förstått det är spelet mest på skoj. Jaja, lär nog inte ta så lång tid och man får ju ställa upp för sina vänner:) Ikväll ska jag och babe på bio iaf...ska bli mycket trevligt. Ska se Änglar och Demoner. Har inte alltför höga förväntningar. Dels brukar man uppleva filmen som bättre då, och dels hade en av Jacobs kollegor sagt att den inte var så bra. Vi får väl se. Jag gillade ju DaVincikoden, och Tom Hanks brukar vara bra. Mysigt med biokväll i vilket fall.

Undrar vad vi ska ha för snacks ikväll...
Kör ju vidare på det nya livet, so far har jag skött mig jättebra. Äter massa frukt och försöker tänka på något annat när suget slår till. Vilket det gör typ hela tiden;p Menmen, beach 2009 närmar sig med stormsteg!!

Btw så skiner solen idag, och jag sa strax iväg till Pildammsparken.
Får ju ta vara på och njuta av det vackra vårvädret. Ska dock ta det lugnt idag, vill ju inte dra upp skadan(eller vad det är) igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0