Fotboll och smärta

Förutom att sitta och våndas fick jag faktsikt skrivet lite också igår. Inte jättemycket, men det är en start i alla fall. Idag får jag undvara förmiddagstimmarna då jag ska iväg och jobba 10-14 på Triangeln. Kändes lite lagom sådär, får vara framme och rycka åt sig de pass jag kan få..

Igår var babe och jag och tittade på fotboll - LdB fc Malmö mot Djurgården, en match som Malmö vann med 4-0.
Ergo, det var en rolig match. Malmö styrde matchen totalt, och resultatet var verkligen rättvist. Dock blev det kallt som satan på slutet. Gick snabbt hem för att komma in i värmen...hann se slutet av eurovisionsemin. Sverige gick vidare!
Malmös nummer 9! Bäst igår enligt mig!
Btw, så har det hänt något med mitt ben...
Trodde jag hade sträckt mig, typ längst upp på låret då det gjort ont efter att jag sprungit. Men igår gjorde det sjukt ont så fort jag lyfte benet. Haltade hem och satt sen och gnällde. Fick sätta mig på sängen för att kunna ta av skorna. Buhu!! Sånt här har jag inte tid med. Smorde in benet med iprensalva och tog två alvedon innan jag gick och la mig, så nu hoppas jag på bättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0