Förberedelse för ensamhet...

Idag hade vi introduktion för B-uppsats. Har hela tiden trott att man var tvungen att skriva i par, men nu visade det sig att så inte var fallet. Känns skönt, då jag redan hade en ganska betsämd uppfattning om vad jag ville skriva om...och inte kände mig helt emottaglig för förändring. Men nu ska jag alltså skriva själv. Det kommer bli ensamt. Har som tur är några möten med klassen och även tid med handledaren...annars kanske jag blir knäpp;)

Kom hem från skolan vid två. Satt typ en timme nere på gården och försökte få grepp om mitt ämne. Än så länge känns det bra... Hoppas det fortsätter:)

Känner mig lite filosofisk idag...går runt och funderar och försöker hitta bra infallsvinklar.
Samtidigt får jag inte hitta för många, uppsatsen ska ju inte vara alltför stor. Lyssnar på Håkan Hellström, de fina låtarna...
Allt detta gör jag iklädd nytt linne med volanger från Åhléns, trasiga och softa jeans från Gina Tricot och gammal svart kofta från H&M. I skolan bar jag även mina nya skor från DinSko...har fått skoskav:( Menmen, den som vill vara fin.... Var tvungen att ha jacka också, vädret har inte varit helt pålitligt idag så att säga. Just nu skiner solen, men jag ser gråa hotfulla moln vid horisonten. Bra för naturen, lite tråkigt för mig som vill ha värme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0