Fiat lux

Har faktiskt fått en del gjort idag, skrev lite mer än en sida om bokens handling..känns ju viktigt att ha med. En stor del av vad som gör att en bok fångar är ju dess handling och hur spänningen byggs upp. Efter skrivande och lunch drog jag iväg till Stadsbiblioteket. Sjukt fint! Och så stort! Får nog hänga där lite mer, ren njutning att gå runt bland hyllorna. Men jag är glad att jag fick hjälp med att hitta den bok jag var ute efter, annars hade jag nog virrat runt där fortfarande.
Nu ikväll har jag myst med min babe. Han har varit så duktig och lagat vår persienn, så nu kunde vi äntligen dra upp den igen. Skönt, tråkigt att inte kunna släppa in ljus ju. Nu är jag trött som bara den, vilket jag iofs har varit hela dagen... Gissar att det är den intensiva helgen som spökar...men det är det värt. Det var ju så kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0