Ensamma onsdag

Idag är det Jacobs och min dag, 17 månader har det hunnit bli.. Och idag ska babe jobba länge, typ till klockan nio. Suck! De skulle ha någon bostadskväll eller så. Jaja, hoppas det kan leda till att jag får lite eld i baken och skriver en massa. Hoppas kan man ju alltid;)
Idag är jag all H&M...
Den vita koftan var ett riktigt bra köp...kostade 149 spänn. Härligt att ha en ljus kofta nu när sommaren börjar komma. Mycket roligare än svart och mörkgrå:) Och mina beiga chinos har blivit mina favoritbyxor, vill ha dem varje dag då de är så himla sköna. Funderar på att införskaffa ett par ljusgrå också, får se hur jag gör. Kul att ha något att variera med ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0