Vinst och lagfest!

Vi avslutade säsongen med ännu en vinst!! 3-1 mot Jönköping hemma. Sjukt skönt att avsluta bra....nu är det bara att fortsätta sikta uppåt, hurray!!

En annan stor fördel med vinsten var att lagfesten blev så mycket roligare:) Var först hemma hos Emma i hennes sjukt snygga lägenhet... Blev lite avundsjuk, så fin och stor! Vi tittade på Melodifestivalen och käkade pizza!! Det är ett måste efter vinst;) Blev Malmö special med oxfilé och bärnäsås(som pappa skriver på handelappen) Så sjukt gott!!!! Åh, jag njöt av varje tugga..



Sedan drog vi vidare hem till en i herrlaget...de hade också haft match samma dag och vunnit! Så nu är de i Final Four! Grattisgrattis! Vi missade tyvärr det, mest synd för Mia;) Hade vi gått vidare så hade vi ju fått åka till hennes hemstad, Degerfors...och fått guidning. Menmen, en annan gång kanske:) När de andra drog ut drog jag hem till min babe.
Jag håller på att lära mig dricka vin.. Det gick ganska bra igår;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen Karin, nu blir jag stolt över dig!

2009-03-05 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0