Värt att veta...idag

På fötterna: Vita converse i läder
På axeln: En volleyboll...vi går in på sjunde året tillsammans nu. Suck vad tiden går. Är i nuläget sjukt sugen på att utöka min samling av tatueringar. Vill ha ett lejon!
På kroppen: Randig klänning, svarta strumpbyxor och turkos kofta.
På läpparna:
Lypsyl, hatar att vara torr om läpparna. Mjuka ska de vara!
På ögonfransarna: Inget alls idag, eftersom jag skulle träna efter skolan. Blev litta eyeliner istället, var ju tvungen att liva upp mig lite i alla fall.
Senaste inköp: Mina Miss Sixty-jeans...men det var ett bra tag sedan nu. Shoppingstoppet går so far väldigt bra:)
På önskelistan: Fler randiga saker, toppar och klänningar framförallt. Skulle även behöva ett par nya jogingskor då mina håller på att falla i bitar.
I veckan: Träning, skola och jobb...som vanligt alltså. Ska dock försöka klämma in en mysig brunch i helgen också :)
Äter helst till frukost:
Rostade mackor med avocado och skagenröra + ett ägg. Och kaffe såklart!
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Vette katten...är i nuläget rätt nöjd måste jag säga.
Så här många muggar kaffe har jag druckit i streck: Oräkneliga;)
Ser helst på TV: Design Simon&Tomas
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Volleyboll! The only there is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0