Vårlängtan

När man har en blogg är det lätt att följa längtans väg efter olika saker. I nuläget är det framförallt våren som det suktas efter. Jacob har helt gått över till vårjacka...jag är fortfarande något skeptiskt:) Testade västen i tisdags, då var det ju storm så jag frös som en gris. Tror jag kör på vinterjacka idag igen...jag är lite feg. Men vill ju inte frysa!!!
Dagens:
Klänning: Åhléns
Kofta: H&M
Strumpbyxor: H&M 100 den
Skor: Converse
Alltså, jag älskar den här koftan! Den lyser ju upp vilken tråkgrå outfit som helst. Måste handla upp mig på lite fler färgglada koftor nu i vår...när mitt shoppingstopp är över vill säga. Laddar som fan, ska shoppa satan i Stockholm. Synd om Jacob om han vill göra något annat än att gå i affärer...för det vill inte jag!! Jo, något annat också kanske;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0