Läget

 


Färg: 
Rött! The most lovely there is!

Klädsel
Randig tröja från Gina Tricot, svarta jeans från Fornarina.

Frisyr
Blött hår uppsatt i knut...very fancy;)

AccessoarHm, är ganska enkel idag får jag säga..har inte ens klocka på mig. Örhängen som vanligt, annars cleant.
Mat: Tacos!! Hurray, supergott!
DryckCola Zero och kaffe.
SnacksGlassbåt och smågodis.
KänslaJag är trött och mätt... Samtidigt lite spänd inför imorgon, inte inför jobbet då..utan festen. Ska bli så kuul!!
Humör: Glad, trött och förväntansfull
Att göraGå och lägga mig snart, ska borsta tänderna innan:)
MusikNågon spansk låt i filmen Jacob tittar på - VickyCristinaBarcelona
TV: Har sett finalen av Let´s Dance. Min favorit, Magnus vann! Han var sötast;)
InternetBloggar, as always.
TelefonsamtalPratade med syrran innan, hade glömt min klocka i Svedala igår:( Buhu! Som tur är ska hon ju med på festen imorgon, så då tar hon med den.
InspirationMin nya tröja och mina nya jeans:)
Drömmer omSommar, värme och roliga fester
Längtar till: Förfesten imorgon!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0