Tisdag

Åh, jag har skrivkramp! Så går det när man går och drar på det hela kvällen!! Blää, och mina kursare har börjat mejla över sina arbeten till mig nu... Jag tänker inte titta på dem innan jag är färdig med mitt iaf, annars kommer jag bara få än mer ångest. Försöker få ihop en avslutning, det vill sig inte:( Bli bara blaj!! Buhuu!!!

Annars har jag även jobbat idag, 8-16 på Gustav.
Det var ganska lugnt, flöt på i bra tempo...och fick såklart shoppat lite också. Så nu kan förhoppningsvis mitt svarta fodral få vila nästa fest:) Invigning av ny klänning blir det på lördag, på Elins fest, hurray!!!

Efter jobbet drog jag hem, käkade lite...och gav mig sedan ut på en löprunda. Gillar egentligen bäst att springa på morgonen, men vill man tjäna pengar har nöden ibland ingen lag. Lite mer folk ut än det brukar, annars var det sig ganska likt. Skön luft och bra tempo...spurtade på slutet, hela Ronnebygatan. Puuh!! Sedan flåsade jag som bara den, haha! Men kondisen kanske kommer med tiden;)

Nä, nu är det dags att sussa, får fixa färdigt imorgon. Klockan 12 ska den vara inne...ska gå upp supertidigt!!
Frulla med babe, och sen skriva satan!! Åh, bara jag blir godkänd!! Nu när jag har ett mål med min utbildning får jag mycket mer ångest vid tanke på varje uppgift. Störigt, men kanske bra...vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0