Tisdag

Idag skiner solen igen! Åh, vad underbart! Särskilt med tanke på att jag strax ska ut och springa med Emelie. Kände att jag behövde sällskap, så mycketmycket roligare då ju. Efter detta ska jag tvätta och plugga. Jacob tyckte vi skulle tvätta lakan idag. Vi betyder i det här fallet jag;) Menmen, får väl fixa det då. Eftermiddagen är ledig, ska se till att vara färdig med plugget när babe kommer hem så jag kan vara med honom:)

Imorgon är det löning! Hurray!
Ska bli skönt, vårt kylskåp är helt tomt... Ska köpa ett våffeljärn imorgon också, det är ju våffeldagen. Har bjudit in Biffen på våffelkalas innan träningen, så nu gäller det att jag hittar ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0