Tisdag

Det känns verkligen som att våren är på ingång nu:) Underbart solsken i förmiddags när jag var ute och sprang. Dock blåste det som satan, jobbigt på vägen dit skönt på vägen hem... Har annars mest varit inne idag, vilket gör mig lite frustrerad när det är så vackert väder. Men håller ju på och tvättar, ska ner om typ en timme och hämta upp allt. Bara en vecka sedan vi tvättade senast vilket känns otroligt skönt. Troslådan är inte tom och torktumlaren håller sig stängd. Lycka;)
Tog en skön och välbehövlig sovmorgon imorse... När Jacob gick vid halv åtta orkade jag inte ens öppna ögonen. Satte min klocka på åtta, men stängde av den när den ringde...och sov till nio. Åh, vad skönt!! Känner mig lite seg...inte sjuk men lite trött. Behöver nog mer ljus och frisk luft. Tror jag ska gå och möta Jacob vid bussen sen när han kommer hem:) Min gulleplutt, längtar efter honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0