Söndag med besök

Idag har vi haft en lugn och skön söndag...en riktigt bra bakisdag. Vaknade vid elva och mådde toppen:) Och var sjukt hungrig. Hängde hemma hela förmiddagen, softade och kollade på gamla avsnitt av Design Simon&Tomas...me like! Vid fyra kom Ylva och Erik på besök...de har kört weekend nere i Skåne den här helgen. Kul att visa upp lägenheten, Erik bodde ju här ett tag i höstas. Den såg ganska annorlunda ut då...de kände knappt igen sig. Gick och käkade pizza tilsammans innan de for tillbaka till Lund. Jag och babe gick till Hemmakväll för att bunkra upp..och är nu hemma och softar igen. Tennis på tv, Jacob vrålar lite då och då. Själv sitter jag i köket, men smyger in ibland när det låter som det är spännande:)
Så här ser jag ut idag...soft och skönt
Topp: Gina Tricot
Jeans: Lee

Imorgon är det ny vecka...och början på en ny kurs.
Om jag inte är helt fel på det så är det danska och nordiska språk som står på schemat. Ska bli kul, känner att jag fick en välbehövlig nytändning efter senaste uppgiften. Behövde återfå tron på min egen förmåga, och det känns som det gått åt rätt håll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0