Söndag

Mysdag alla maximus. Inledde dagen med brunch, hurray. Satt och läste tidningen, Sydsvenskans söndagsbilaga med modespecial.. Njöt av god  räkbaguett och chokladboll. Mums! Älskar att jag och babe kan sitta tillsammans och bara läsa och ha det bra. Man behöver inte prata hela tiden, det funkar bra ändå.

Promenerade till Värnhem för att köpa busskort till babe, men Skånetrafiken var stängt. Svängde inom nya Entré istället innan vi blev upphämtade av Jacobs föräldrar. Ville såklart spana in nya H&M-butiken...men hann bara ta en snabb titt på övervåningen. Jag lär nog få se det ändå vad tiden lider...om inte annat så vid jobb. Åkte med Kerstin och Lasse hem til Maja, Patrik och Milla. Jag hade ju inte sett deras nya hus som de flyttat till. Fint med bubbelpool i källaren och stor tomt. Milla sa att om vi skulle sova över så kunde jag sova i gästrummet medan Jacob kunde sova på madrass i källaren. Låter bra tycker jag;)

Jacobs föräldrar har precis kommit hem från skidresa i Italien. Avundsjuk?! Ja!! Vi fick pasta och parmesan av dem, så nu står babe och gör köttfärssås. Mums, ska bli supergott! Massa parmesan! Var förbi Konsum och köpte Ben and Jerry-glass innan, första gången i livet jag gör det. Har tjuvsmakat lite...och so far är jag mer än nöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0