Snart börjas det igen...

Har haft en fantastiskt skön och rolig helg...verkligen kopplat av helt och inte tänkt på skolan en enda stund. Skönt...men nu måste det laddas om. Rapporten ska in på onsdag, hade varit så sjukt skönt om jag kunnat jobba på bra imorgon så att jag i alla fall har något jag är ganska nöjd med. Måste hitta kurslitteratur jag kan referera til. Är uppe i fyra sidor än så länge, vilket känns bra då jag alltid får ångest av tomma sidor... Dock är det sjukt ostrukturerat och känns sådär:( Men imorgon hoppas jag på att vara duktig ich inspirerad. Det är ju måndag, och jag ska hitta på skoj på kvällen. Missar tyvärr träningen, men får i gengäld sitta i loge och se handbollsderby mellan Lugi och H43. Heja Lugi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0