Shoppingstopp!!!


Jag shoppar ofta...för ofta tycker en del;) Det tycker inte jag, haha!! Men ibland, framförallt när jag har mina lite deppiga perioder så shoppar jag saker som jag egentligen inte vet varför jag shoppar dem.. Det är som att jag försöker shoppa mig gladare och ur deppigheten. Men såklart fungerar det aldrig. Så nu får det bli ett stopp. Har gjort flera bra köp inför våren redan, så det känns som ett bra beslut jag nu fattat.
Det innebär att jag har shoppingstopp! Inga nya plagg, skor eller smycken förrän vi åker till Stockholm. Punkt!
Dags att börja gå på jakt i garderoben...där finns en hel del godbitar om man bara tittar en gång extra. Och faktum är att jag till och med har kläder som ännu är oanvända. Illa!!! Men det ska det bli ändring på! 9 april åker vi...då får jag shoppa igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0