Schemat för dagen

Om en typ en halvtimme far jag iväg till Lund...föreläsning idag igen. Igår var det riktigt kul, fick träna på att prata danska och att uttala bokstäverna rätt. Haha, det lät sådär får jag nog säga. Men roligt. Så idag är det återigen två timmar...och sen blir det till att fara hem. Ska slå följe med Biffen, och lite senare ska vi även ut och springa. Måste ju ta tag i mig själv igen efter förra veckans slappande...och vilket väder det är! Kan bara bli bra!

Blev sjukt sugen på att färga håret när jag tittade bakåt i bloggen.
Tror jag ska höra med Biffen om hon har lust att bistå mig någon dag. Har tråkig utväxt igen...superljust i topparna och mörkt i botten. Fräscht värre:P Lite gyllene hade inte suttit helt fel känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0