Så tröött

Hoppade träningen idag. Höll på att somna på föreläsningen, plus att jag frös som en dåre...så stack hem istället. Lunchade, duschade och satt och hängde framför datorn. Var så sjukt trött, bara att jag orkade duscha var en bedrift.. Satt och glodde på datorn, helt lealös.

Slutligen tog jag mig dock samman och gick ut på promenad
...stannade till vid CrepaCafé och köpte med mig en latte som sällskap. Den var supergod, vilket gjorde mig piggare och på bättre humör. Gick till Storgatan för att spana in en fin klänning på Gina Tricot....men den satt som ett tält och såg inte alls ut som på bilden. Konstigt material, blää! Men har man väl brutit sitt shoppingstopp är det svårt att sluta...så något fick ändå följa med mig hem. Oops! Ett par trashade jeans!! Hurray!! Svarta och jättefina, de kommer invigas imorgon på festen. Nu är bara frågan vad jag ska ha till...tror jag har en idé.

Nu softar vi i soffan framför Let´s Dance...
har käkat tacos, glassbåt och lite godis. Jag är mätt! Har varit iväg och storhandlat på IcaMaxi, fem kassar blev det.. Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0