Run!!

Kände mig som en gammal tant imorse när jag satt och bläddrade genom ett reklamblad från InterSport... Men det visade sig vara mödan värt då jag fann att de i vissa utvalda butiker hade erbjudande på löparskor. Mina nuvarande håller ju på att falla sönder...så efter skolan tog jag bussen till Éntre. Hittade, testade och köpte slutligen dessa godingar från Adidas. Hade kostat 1100 kronor...nu kostade de 390 kronor!! Om jag är nöjd?! Yes!!!
Tänk vad lite nytt kan göra...längtar tills jag får inviga dem:) Ibland är det bra med stora fossingar, typ alla små storlekar var slut. Plus att detta är "herrfärgen". Damskorna var gula. Förrutom färgen var det ingen skillnad...och jag gillar ju rött så mycket bättre. Hurray!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0