Onsdag

Rapporten är inskickad...nu är det bara att hålla tummarna för att den gillas. Ska strax sätta mig på bussen och fara till Lund, vår lärare vill även ha in rapporten i pappersformat. Känns ganska onödigt, men jag har i alla fall busskort så det får väl gå. Efter det tänkte jag åka till Svedala. Vi ska spela träningsmatch där ikväll igen, så känns lägligt att åka hem och hälsa på familjen. Hoppas någon är hemma när jag kommer bara. Hm, kanske bäst att ta med nycklar. Vovvarna kommer vara där i alla fall, dem kan man lita på:) Min gullisar.

Så här ser jag ut idag! All H&M förrutom tightsen...och det blir vita Converse på fötterna. De nya vårskorna får vänta ett litet tag till.
Nya koftan! Underbar färg tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0