Onsdag

Igår hade jag en supermysig kväll tillsammans med Biffi:) Blev bjuden på så sjukt god mat...vad är grejen med potatismos egentligen?? Det är ju så gott! Mums! Banan med choklad och glass till efterrätt tillsammans med massa kaffe. Fantastiskt. Plus att jag fick hjälp att fixa frillan...hurray!! Blev jättenöjd:) Känner mig gyllene, fin och redo inför våren!

Känns lyxigt att ha denna typ av kvällar sådär mitt i veckan..en vanlig tisdag förvandlas helt plötsligt till en helg:)
Känns fantastiskt, och nu är jag redo för en ny dag! Som i nuläget mest består av tvätt. Vilket berg alltså! Att vi aldrig lär oss. Jag har i skrivande stund ett par rena trosor...och dem har jag på mig. Tur att maskinen är igång. Har tvättid till 12, och då gäller det att vara klar. Ska nämligen jobba på Gustav idag, 12-18. Känns perfekt, hinner tvätta och vara med på träningen också. Great!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0