Natti natti

Nu är det dags att gå och lägga sig. Var på vippen att göra det innan, vid tio typ...men då fick jag inte för Jacob. Men nu blir det sängen.

Tycker att tiden går fortare och fortare...speciellt helgerna.
Blir såklart lite extra så när jag jobbar på helgen också. Det är ju ledigheten och kvalitetstiden man strävar efter. Att få vakna upp tillsammans och veta att man har en hel ledig och ostörd dag tillsammans framför sig. Söndag kommer bli så. Ska förvalta den väl och njuta av varje sekund. Jag vill promenera i vackert vårväder och fönstershoppa. När man inte ska handla hitar man ju alltid de bästa grejerna...drömoutfitsen är oftst de bästa.
 
När jag fönstershoppat färdigt vill jag sätta mig på ett fint kafé...titta på folk och dricka en stor latte. Kanske pussas lite också. En perfekt dag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0