Mondaymonday...

Känner mig väldigt öppen inför denna vecka. Har knappt en aning om vad som ska hända, ny kurs i skolan och en del träning lär det väl bli. Men annars, spännande. Vet iofs att jag ska jobba på fredag också, känns helt okej. Har varit svårt att få pass på sista tiden, beror antagligen på att det fyllts på i fastpoolen..grr! Menmen. Idag är det iaf introduktion på nya kursen 10-12, sen hade jag tänkt gå till Gerda och vara lite hurtig. Förra veckan var sådär på den fronten...tror vädret bidrog lite. Grått, trist och jag blev dessutom lite förkyld igen:( Men nu så! Nya friska tag! Volleyboll ikväll också, känns som det var evigheter sen sist!
Pigg och glad idag;)
Topp:  Weekday
Kofta: H&M
Jeans: NYA! Miss Sixty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0