Måndag

Ny vecka, återigen.. Skola idag, sticker om typ en halvtimme. Det är dimma ute, hade hoppats på sol men vad göra? Har en uppgift jag måste göra tills på onsdag, flera av mina kursare har redan gjort den så börjar känna mig lite stressad. Men vad fan, har ju haft en massa annat för mig i helgen. Älskar att kunna vara ledig på helgerna, även om det innebär att jag får sitta och läsa på morgonen. Nästa kurs ska vara väldigt jobbig och ansträngande har jag hört...usch då! Bara att ställa om alltså.
Dagens:
Linne: NYTT! Vitt med guldnitar på axlarna
Kofta: Mörkgrå, mjuk och skön från Zara
Jeans: Softa favoriter från Lee
Sjal: Second hand-fynd från Humana i Lund
Klocka: Casio
Frisyr: Kör på inbakad fläta idag:) Kände att jag behövde en förändring, har ju alltid tofs annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0