Måndag

Dagens uppdrag avklarade. Norskan verkar intressant, tror det kommer bli kul. Fick tag på den enda bok vi behövde, hurray! Passet på Gerda gick ganska bra, blev värsta illamående när vi höll på med stången. Gick ut och satte mig ner en stund, sen funkade det bra igen. Blir så ibland när jag tar i med axlar och armar, det söker mig liksom. Trist, menmen.

Har ägnat den senaste timmen till att sortera foton.. Jacob hade råkat radera mina bilder från den externa hårddisken...men hittade dem som tur var igen:) Dock osorterade:p Ett jäkla slit, men nu är de i ordning igen. Känns skönt att ha dem tillbaka...och kul att titta tillbaka på allt skoj:)

Åh!! Cypern, augusti 08!
Värme!
Frozen yoghurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0