Lördag

Sjukt soft dag idag, med fin avrundning tillsammans med Emelie:) Melodifestival!! Wohoo, vilken show det var. För första gången på flera år var det riktigt spännande med flera bra låtar. Jag är sjukt nöjd med resultatet...opera! Häftigt, och inte så jävla typiskt svensk. Vilket man tyvärr måste säga om jurygrupper, ursvenska. Måns, alltså...suck!

Har annars mest myst med babe...bakade scones imorse och mös framför tvn imorse.
Sedan promenerade vi på stan, gick till Hansa och köpte födelsedagspresent till mormor...som ju fyllde år den 14 februari. Men har inte träffat henne sedan dess, så imorgon ska hon få sin present när hon kommer hit på kaffe tillsammans med mamma och pappa. Bättre sent än aldrig:)

Köpte med oss fika hem och mös lite till i soffan. Sedan träning!! På en lördag! Imponerande . Jacob gickt ill Friskis och jag sprang vanliga rundan i Pildammsparken...gött! Efter en lång varm dusch tittade vi på handboll, Lugi-Skövde. Avgörande match för vilket lag som skulle gå till slutspel.. Lugi vann! Hurray!

Nu har Biff gått hem, och jag längtar efter min babe.
Hoppas han har kul på sin jobbfest...men att han kommer hem till mig snart. Jag och Emelie kollade på en film som hette Tillbaka till kärleken...sorglig:( Nu vill jag kramas och pussas med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0