Lördag

Lycka är att komma hem från en arbetsdag och se att världens bästa kille har dammsugit och putsat alla fönster. Och att han inom några minuter ska börja laga mat. Hurray!

Nu är jag mätt, glad och nöjd. Har haft en bra dag, det gick snabbt på jobbet. Träffade en tjej från fastpoolen som jag även jobbade tillsammans med igår...kul, med tanke på att man typ aldrig känner någon och bara ser nya ansikten hela tiden. En av dem som jobbar fast på Gustav var grinig som fan idag....men inte så mycket att bry sig om. Kändes skönt, i vanliga fall blir jag så på verkad av när folk är negativa....men i det här fallet pallade jag inte bry mig alls. På vägen hem träffade jag Sofie, som jag jobbade med i Trelleborg i somras. Så nu är mitt samvete lugnat, har meddelat att jag inte kan jobba där i sommar. Men de får faktiskt skylla sig själva, jag hade visat intresse...men de hörde inte av sig. Så vad göra?

Åter till vilken fin kille jag ha
r:) Imorse bakade Jacob scones åt oss. Börjar bli en trevlig helgvana, så mysigt att krypa upp tillsammans i soffan och äta nybakat med ost och marmelad. Mums! Imorgon blir det brunch och promenad! Hoppas på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0