Lediga torsdag

Vilken bra dag jag haft idag. Sitter hemma hos föräldrarna i Svedala, parkerad framför datorn. Läser bloggar och surfar runt. Asocialt möjligtvis, men ingen är ju hemma så det känns okej.

Har varit duktig idag. Började dagen med att vika tvätt och plugga lite norska innan jag for iväg till Svedala. Hade följe med syrran från stationen...hon var hemma på rast. Lyxigt de har det, de där gymnasisterna;) Väl hemma bytte jag om och stuvade in mig själv och vovvarna i bilen och for ut till Bokskogen. Sprang 7 km och gick sedan 3 km med dogsen. Gött!!! Sedan åkte vi hem...hurray, älskar att köra bil:) Tog en lång, varm dusch...nu är jag helt matt. Har ätit äppelklyftor, mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0