Kvicks valpar!!

Idag har jag sett något av det sötaste som finns! Små 5 veckor gamla hundvalpar! Herrejesus, vad gulliga de var! Jag och babe tog bussen till Svedala för att hänga med mamma och syskonen ut till Holmeja. Där bor Kvicks valpar! Vår Kvick blev pappa i februari...till tre små hanar. Tyvärr dog en av dem direkt, men de två andra lever och är så söta!!!
Så liten!

Kvicks bebisar! Han till vänster var smal och extremt lik Kvick. Han till höger var lite tjockare, och segare. Underbara! Nästan så man ville ta med dem hem...men det hade inte funkat. Tyvärr;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, till och med jag kan inte låta bli att dregla över dom. I vanliga fall hade ju dom dreglat över mig men ibland blir det ombytta roller.

2009-03-05 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0