Hurray!

Idag är jag bubblande glad! Jag ska jobba på Mobilia i sommar:) Åh, precis vad jag ville. Visste det egentligen innan, men hade inte fått 100% klartecken. Men nu så! Schemat kommer senare, det hade de inte koll på än...men ändå! Åh, vad glad jag är! Ska bli så skönt att kunna cykla till jobb, och slippa passa busstider. Och Mobilia är ju min favoritbutik, de är så snälla och goa där. Det här kommer nog bli en bra sommar!

Får se hur många veckor jag kommer ha schema...men min tanke är att ligga kvar i fastpoolen under sommaren. Så att jag kan ta extratider om jag inte tycker att det andra räcker.

Kommentarer
Postat av: Biff

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, till både dig och MIG! :)

2009-03-17 @ 16:26:53
Postat av: Camilla

Grattis grattis Karin! :) Själv har jag ett jobb på g på Östgöta-Correspondenten i Linköping som redigerare, ska upp på intervju på måndag nervös

2009-03-19 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0