Fredagens

Det var lite lätt segt att gå upp imorse..ville mycket hellre ligga kvar och snusa babe i nacken. Mysigt. Men nu är jag igång, efter en god frukost och en stor kopp kaffe:) Fixar allt! Ska dra mig ner till bussen om typ en halvtimme, känner mig peppad inför den här dagen. Solen skiner, hurray!
Detta är jag idag!
Topp: Gina Tricot
Jeans: Lee
Klocka: Casio
Har ansträngt mig lite extra idag och slängt på lite smink. Eyeliner, mascara och rouge...räcker bra tycker jag:) Ute är vinterjackan still going strong, tillsammans med vita Converse. Jag kommer inte från dessa skor, mina absoluta favoriter. Att jag fått dem i julklapp gör ju inte saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0