Fredag

Kom hem från skolan för typ en och en halv timme sedan. Hade opponering på våra rapporter...det gick över förväntan. Fick en massa beröm av mina kursare och min lärare läst ett stycke högt och sa att det var perfekt. Hurray!! Vad glad jag blev, särskilt med tanke på all ångest jag haft inför denna uppgift. Tycker inte om att skriva saker, alltid så jobbigt i början. Samtidigt blir jag ibland förundrad över det färdiga resultatet och dess kvalité. Hm, svår balans det där. Nu återstår bara väntan på betyget. Bryr mig inte så mycket så länge jag blir godkänd...och är glad i vilket fall efter denna fantastiska kritik:)

Hade egentligen tänkt ge mig ut och springa idag...men jag har blivit förkyld igen:(
Och med tanke på att det blåser iskalla vindar är det kanske smartast att hoppa. Känns lite(mycket!!!) slött, men vad fan. Känner mig frusen och helt seg i skallen...ska ta en varm dusch alldeles strax. Mm, så skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0