Fredag, arbetsamma fredag..

Det är sjukt vad en kass dag kan hänga i länge... Efter onsdagen kände jag mig sjukt opeppad på jobb. Men när jag väl stod inne på Triangeln klockan 9 så kändes det bättre. Och dagen rullade på riktigt fort, pratade med trevliga kollegor, kunderna var glada och vi hade klubbdag:) Nice! Och jag handlade ingenting!! Fantastiskt duktig jag är med mitt shoppingföbud...(klapp på axeln)

Jobbade till 18...sen cyklade jag hem och föll ihop i soffan.
Min duktige man var och handlade, och kom sen hem och gjorde tacos till oss. Mums!!! Jag är en lycklig kvinna. Fick även vikt hela tvätten, skötn att ha allt instoppat i garderob och byrå igen. Har spenderat kvällen i soffan med datorn i knät, tittat på Matador:) Den är riktigt bra alltså...även med dansk text;)

Imorgon vette katten vad som händer...lugna gatan skulle jag tro. Men på kvällen blir det i alla fall Melodifestival med Biffen:) Hurray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0