Fredag!

Känner mig lite tveksamt inställd till denna fredag...då jag ju ska jobba både lördag och söndag. Men vad fan, fredag är ju ändå fredag. Har lite smått på schemat idag, men ganska soft. Dagens planer:
  • Skola 10.15-12
  • Träna GympaXStång på Gerda 12.15
  • Städa lägenheten inför förfesten imorgon:)
  • Storhandla!!! Det ekar i kylen just nu...
  • Mysa med babe...åh, det bästa med hela dagen såklart!
Det är mulet och tråkigt väder, solen verkar ha dragit sig tillbaka helt. Detta gör att det återigen är sjukt svårt att gå upp. Imorse hade jag satt klockan på halv sju....men jag gick upp halv åtta när babe hade åkt till jobbet. Suck! Menmen, har ju ändå hunnit frulla och dricka kaffe, så känns helt okej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0