Fest hos Elin och Tina!!!


Igår var det fest!! Wohoo, mycket fest på senaste tiden. Kul! Denna gång var det Elin och Tina från volleybollen som hade inflytningsfest. De bor i en jättefin lägenhet, en stor trea. Elin hade dessutom en superfin soffa som vi spenderade en del av kvällen i. Det var ju Andra chansen i Melodifestivalen, och vi engagerade satt klistrade framför rutan. Soffdansade och sjöng med, precis som det ska vara;) Tror att de andra stack till Etage vid två kanske(?) då stack jag och babe hem. Blev så trött helt plötsligt, satt och gäspade hela vägen hem. Men det var en väldigt trevlig kväll, med massa volleybollsnack:) Det gillas! Stackars Jacob fick mest sitta och lyssna, men lite ekonomiprat blev det också...tur att Biffen finns!

Vi drack aprikos- och vaniljshots. Nja, sådär får jag nog säga. Men just då kändes det som en ganska bra idé;) Jag kan inte fatta vad problemet är med mina ögon...jag ser alltid askalas ut på typ alla foto när jag festar. Får ta och spärra upp ögonen som fan om jag ska se någorlunda normal ut. Det medför även ett problem när man ska försöka ta sig in på klubbar, vakterna tror ofta att jag är för full..när jag typ druckit en cider. Hårt liv.

Världens bästa Karin(s)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0