Dofter

Tänk vad en doft kan göra... Jag tror på allvar att man kan bli kär tack vare en doft...eller det hjälper till i varje fall. Min kille har världens underbaraste parfym. Kommer ihåg när Jacob hade varit hemma hos mig och hälsat på. Jag blev alltid jätteledsen när han gick...la mig i sängen och luktade på kudden han legat på. Ofta fanns där kvar en aning av hans doft. Lite onåbar sådär. Och ibland satt det även i mina kläder efter att vi kramats. Åh, den är underbar. När Jacob sa att hans parfym höll på att ta slut blev jag lite panikslagen...och köpte genast en ny stor flaska till honom i julklapp. Andra dofter kanske luktar gott, men denna får mig att bli kär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0