Dag 7

Imorgon ska jag ha kaffekalas...låter så mysigt tycker jag. Gästerna är mamma, pappa och mormor. Farmor och farfar var också bjudna, men de kunde tyvärr inte. En annan gång får det bli. Ska visa upp vår fina lägenhet för mormor, vilket innebär att vi måste städa. För här hemma är smutsigt, mycket smutsigt. Och fåtöljen är full med kläder igen. Men det är inte bara mitt fel, Jacob kan han också...
Förrutom detta vet jag inte vad som kommer hända imorgon...vilket känns skönt. Jag gissar på lång sovmorgon, särskilt med tanke på att Jacob ännu inte kommit hem;) Hoppas bara han mår bra imorgon, hade velat dra med honom iväg på en mysig brunch.. Jag älskar att bruncha! Särskilt på helgerna, när man har gott om tid och Jacob inte ska iväg till jobbet. Så jag får ha honom hemma hos mig hela dagen. Vill vara fint men samtidigt soft klädd, känna mig glad och avslappnad. Måste iofs plugga lite imorgon också, har nästan blivit lite väl bra på att slappa på helgerna...hm. Menmen som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0