Booring! Men likväl...

Har känt mig lite tråkig på sista tiden. Eller om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig som en tråkig person alltför jämnan. Vet egentligen inte riktigt varför. Jag är den som...
  • Inte tycker om att mysa framför en film.
  • Tar bussen hem efter förfesten när alla andra drar ut.
  • Gärna sitter ensam med en stor kopp kaffe framför datorn istället för att umgås.
  • Längtar hem under semestern...
Ja, jag är tråkig. Oftast. Men jag trivs med det...det är så jag vill ha det. Oftast skiter jag i om andra inte tycker om att jag gör som jag gör. Men ibland bryr jag mig, och då blir det jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Våga vara tråkig!

2009-03-17 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0