Äntligen torsdag!

Åh, trodde aldrig att gårdagen skulle ta slut! Först sjukt stressad med tvätten.. Kom till jobbet två minuter innan jag skulle börja, kändes inte super. Var fortfarande helt uppe i varv flera timmar efter. Men en rolig sak var att jag träffade en tjej jag jobbade tillsammans med i Trelleborg i somras. Hon är också med i fastpoolen nu, kul för henne men lite tråkigt för mig eftersom hon snor alla tider;) Menmen...efter jobb stack jag hem och åt middag tillsammans med babe innan det var dags för träning. Kände mig laddad, men trött. Och träningen gick skit, blää hatar när det blir så:( Inget go alls. Nya tag ikväll hoppas jag. Lite störigt att B-laget skulle ha helplan...de körde serve när vi spelade småspel = bollar överallt!!! Sånt hatar jag, vill ju inte skada sig..

Men idag är det torsdag...och dagen har varit lugn och skön:)
Skola 10-12, hade följe med Biffen dit. Kul med resesällskap, någon att prata skit med. Nu är jag hemma igen, har suttit och kollat lite på Matador, en dansk serie som jag och hela min familj älskar. Den utspelar sig i en fiktiv dansk liten by före, under och efter andra världskriget. Skildrar vardagslivet...den är underbar. Det är från den serien Kvick är döpt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0