Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra...?

Den här dagen har varit en tänkardag...det kan behövas ibland. Brukar ha en liten tänkarstund varje dag, men idag har det funderats sedan jag gick upp. Har haft den där gnagande deppkänslan i mig...och jag vill inte ha den där! Jag vill att den ska försvinna, så jag slipper ligga i sängen och vara ledsen, samtidigt som jag måste försöka förklara för Jacob varför jag är ledsen. Vilket ju inte går, eftersom jag knappt vet det själv. Suck!

Jag har det så bra. Jag har det så jävla bra!!
Jag har kommit igång med en utbildning som känns så himla rätt, jag har ett extrajobb som jag gillar, jag bor tillsammans med min kärlek i en fin lägenhet som inte ligger alltför långt ifrån mina nära och kära. Vad har jag att klaga på? Ingenting!! Ändå känns det bajs ibland. Skumt!

Har i alla fall fått pluggat idag, vilket känns bra.
Och jag har varit ute på en kort löprunda, som tog låång tid. Lyssnade på Sommarprat i P1 från förra året, denna gång med Pernilla August som pratade om att vara rädd. Det var fint. Förra gången lyssnade jag på Isabella Löwin som pratade om fisk och fiskeri... Jacob har tjatat hål i mitt huvud om jag borde lyssna på sommarprat...men jag har vägrat. Nu gillar jag det:) Behöver nog få upptäcka saker själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0