Trött...men nöjd:)

Kände mig sjukt nöjd idag när jag cyklade hem från jobbet, tre timmar extra är inte fy skam. Något lite tråkigare var att mina fina jeans sprack på vägen till jobbet. Visste att de var slitna på insidan av låret, men vad fan!! Ledsen jag blir!! Och sen upptäckte jag att linnet som jag köpte igår hade ett hål på ryggen:( så det ska reklameras imorgon. Hittade ett till i samma storlek, tur...jag gillade det ju!

Imorgon ska jag också börja tidigare, ska inställa mig klockan 8. Reastart imorgon ju, hela butiken har sett ut som ett mindre helvete idag. Och värre lär det väl bli. Folk blir som galna när det är rea, helt otroligt! Själv har jag i lugn och ro, efter stängning, lagt undan den här fina. 79,50 - lagom tycker jag! Perfekt när sommarvärmen kommer....om den gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0