Tillbaka från midsommarfirande...

Det var sagt att somarvärmen skulle komma denna vecka..jag ser då ingen sol. Menmen, det har samtidigt fått massor av under helgen. Är helt röd på axlar, armar och i ansiktet. Härligt! Men samtidigt lite svidigt:)

Har haft en alldeles underbar långhelg uppe i Sandviken. Började redan i torsdags med handling och förberedelser inför midsommarfesten. Jag och babe kom upp på kvällen, fixade lite och mös sedan med pizza framför teven. På fredagen fixade Jacob det sista under förmiddagen medan jag var ute och sprang. Inget slår att springa vid sommarstugor. Med tung final på stranden! Vid två kom alla gäster och sedan var det, mat, dryck och fest! Superkul!! Alla som var med är så trevliga så det kunde inte bli annat än lyckat. Fast de super så man blir rädd, haha! Fick ta mig själv i kragen och säga nej till snapsar efter ett tag. Mycket bra beslut av mig, då jag mådde toppen dagen efter:) Uppe och diskade vid klockan 10, skönt att ha det gjort. Sedan blev det soft häng innan vi drog iväg för den obligatoriska dagen efter-pizzan. Mums! Köttfärs, bacon och bernaise. Inte nyttigt någonstans, men lovely:)

Samma dag efter att gästerna farit söderut, kom Lasse och Kerstin och Jonas och Sara upp.
Vi stannade allihop till igårkväll, har bara tagit det lugnt och haft det jättebra. Blivit uppassade och fått en massa god mat. Jag lyckades även klämma in en liten vacker löprunda till igår. Gutt! Avslutade helgen med nio hål på Sölvesborgs golfbana, vad göra liksom?! Jacob hade ju tjatat så! Var i alla fall trevligt med en promenad, och som kompensation fick jag köpa med mig en stor påsee godis till hemresan:) Är fortfarande trött efter denna grymma helg, skumt med tanke på att jag sovit som en stock. Nu är det ny vecka igen, en massa jobb står på schemat..men är ledig på onsdag. Funderar på en tur ner till Beddinge, så längesen jag var där nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0