Söndagen

Jobbade hela dagen igår också...efter stängning när jag äntligen blev utsläppt i det fantastiska vädret, mötte jag upp Jaob på Möllan för att käka middag. Hur mysigt som helst att sitta i skuggan på en uteservering och bara softa. God mat var det också. Jacob bjöd på maten, jag bjöd på efterrätten:) Man vill ju så gärna ta vara på sin lediga tid när man inte jobbar...det gjorde vi inte alls i lördags. Men igår! Åh, vad trevligt.

När vi kommit hem fick vi besök av Biffen...hon hade med sig chips:)
Satt ute på balkongen och snackade, vi ses alldeles för sällan i dessa arbetstider. Men vi kommer ju få en hel vecka tillsammans så det ska nog gå ändå. Sen åkte Biffen till Svedala och jag satte mig i soffan och tittade på Pang i bygget tillsammans med babe.

Eb helskön söndagkväll helt enkelt!
Igår avslutades reatävlingen vi haft på jobb. Hoppashoppas vi vinner. Oj, vad jag ska handla i så fall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0