Sommarlov...nästan!

Hade sista dagen i skolan idag, tid för opponering på uppsatsen. På plats klockan nio, ojoj det var svårt att komma upp... Menmen, det gick och har nu fått reda på att jag är godkänd! Hurray! Ska dock fixa lite grejer på uppsatsen och sen skicka in den igen, det är så det fungerar. Men gud så sköönt!! Sommarlov! Fick dessutom beröm för mitt sätt att skriva, min stolthet:) Så det gjorde mig lite extra glad.

Nu är jag hemma igen, har inte så mycket för mig egentligen mer än att vänta in träningen ikväll.
Hehe, busy life.. Är inne på andra koppen kaffe då jag var så sjukt trött när jag åkte hem innan. Tar på krafterna att opponera. Min hals torkade typ igen när det var min tur, så fick värsta hostattacken. Tur att man har snälla kursare som bidrog med ett glas vatten:)

Var tvungen att köpa med mig jordgubbar hem...
Älskar dem, och ville fira på ett nyttigt sätt att sommaren äntligen är här. Imorgon ska jag fira med att supa skallen av mig tillsammans med min älskade Biff!
Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0