Soft söndag

Idag har vi njutit av en riktig softardag, i äkta bakisstil.. Inledde med tidningsläsande i sängen i någon timme. Älskar Sydsvenskans söndagsbilaga:) Sedan blev det brunch på favoritstället, räkbaguette som vanligt. En oväntad och extremt äcklig grej som hände var att en duva snattade av den ena baguetten. Uäähh vad vidrigt!!! Tur att min kille är en gentleman, så han tog den baguetten...och lät bli att äta den del som duvan varit på.. Ryys!

Sedan blev vi inbjudna på fika hos Biffen, kladdkaka med vaniljglass...en masse! Herregud, det var knappt att jag kunde promenera iväg och köpa kebab på hemvägen;) Men jag klarade det, köpte även en Cosmopolitan...kände att jag behövde ha en tidning hemma. Nu har Jacob varit duktig och fixat en serie som vi ska titta på.. Spännande:)

Kvällen igår var jättetrevlig, Sara och Jonas hade fixat så fint. Massa gott tilltugg och spännande lekar som bland annat innehöll tipsrunda med ficklampa nere i källargångarna. Nice! Jag däckade rejält när vi kom hem, var nog en bra idé att hoppa över utgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0