Rastlös!!!!!!

Har varit så sjuukt rastlös hela kvällen!!! Störigt som bara den, när man precis har blivit ledig. Gissar att det just är det som är grejen, har blivit van vid att hela tiden ha skolan hängande över mig. Men nu är det ju inte så!! Jaja, kommer väl in i det snart. Kastas i alla fall rakt ut i verkligheten imorgon, för då börjar sommarjobbandet med ett pass 15-20.15. Jobbar hela veckan och sen är jag ledig till helgen. Känns bra det här:)

Har bakat kladdmuffins idag....de blev sådär.
Jag är inte helt säker på vad jag tycker egentligen. Menmen, det var kul i alla fall. Och Jacob har varit duktig och invigt den nya moppen. Det var smutsigt hemma hos oss... Men inte nu längre! Har även varit och röstat idag, viktigt ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0