Onsdag

Sista pluggdagen idag, har suttit hela morgonen och läst mina kursares b-uppsatser. Vissa av dem är sjukt intressanta och roliga att läsa, men nu på slutet gav jag upp och läste bara inledning och slutsatser. Det är i vilket fall sjukt mycket upprepningar i denna typ av uppsats. Menmen, känns som jag har koll inför imorgon. Idag ska jag skriva ihop lite om den uppsats jag ska opponera på. Känns som jag både har en del positiv och negativ kritik, bra bra!

Ska ut till Mobilia vid tolv, fixa kontrakt och så där...
Ska passa på och handla lite på Ica när jag ändå är där ute, dock inte för mycket. Vill ju inte att cykeln ska välta:) I övrigt är det en lugn dag. Har inte varit ute än, solen skiner men jag tror och anar att det är något kyligare än igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0