Onsdag

Skulle egentigen varit ledig idag, men fick ett pass 15-20.15. Lika bra, är ju ändå ledig hela helgen.. Och sen ringde de och vill att jag skulle börja tidigare...blev lite stressigt men hann dit till 12. Och hann dessutom med en löprunda innan! Gött! Blev lite fundersam över att jag var så trött nu under eftermiddagen, men kom sedan på att det kunde bero på att jag gick upp klockan 8 imorse, för att tvätta. Produktiv dag alltså:)

Trodde aldrig dagen skulle ta slut!
Helt slut, stod sex timmar i kassan idag! Puuh! Har glidit runt och varit fin i klänning hela dagen. Trevligt. Köpte med mig jordgubbar hem och har druckit en massa kaffe...mm! Jobbar 9-15 imorgon, sedan åker vi till Sölvesborg. Hurray, kommer bli en jätterolig helg, hoppas på sol...men annars klarar vi oss nog ändå. Jacob säger att han ska spela golf när vi är däruppe:( Gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0