Last week!

Nu går vi in i sista skolveckan!!! Gaah! Snart är det sommarlov! Men, innan dess...ska jag till skolan idag och lämna in uppsatsen. Jacob tvingade mig att göra färdigt den igårmorse, annars skulle jag inte få någon brunch... Så vad göra?! Men var ändå tvungen att fixa det absolut sista pillet igårkväll, sätta ihop allt i ett dokument och så. Känns lite läskigt nu, att den är klar. Har ju jobbat med den i nästan en hel månad nu. Men, åh så skönt det ska bli. Sedan blir det opponering och fredag klockan 17 är det sluut!! Längtar!!

Ska vara i skolan 13.15, men får åka i god tid så jag hinner skriva ut uppsatsen.
Har lagt den i mejlen och har den även på usb-minne, gäller att säkra:) I detta nu sitter jag i köket och dricker kaffe. Funderar på vad jag ska ha på mig idag, det är strålande sol ute. Underbart! Igår satt jag och Jacob ute på gården i några timmar, sjukt skön! Satt och läste och hade det bra. Är lite röd idag, menmen. Sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0